اهدا ده دستگاه ونتیلاتور به بیمارستانهای دولتی

اهدا ده دستگاه ونتیلاتور به بیمارستانهای دولتی

اهدا ده دستگاه ونتیلاتور به بیمارستانهای دولتی 284 177 موسسه خیریه مهر کوثر

ساعت زمین تمام نشده ، هنوز انسانیت به کمال دیده می شود. هنوز دوست داشتن و دوست داشته شدن از صفحه زمین محو نگردیده.                                    یاوران و انسانهای نیکو خصال دست همنوعان خود را در این روزهای سخت می گیرند و به کمک آنها می شتابند .  

       موسسه خیریه مهرکوثر مفتخر است که در این برهه از زمان با کمک انسانهایی شریف و خیر می تواند منشا خدماتی هر چند ناچیز برای هموطنان خود باشد. در این راستا پس از تجهیز محل استراحتگاه پرسنل بیمارستان شریعتی و اهدای لباسهای ضد ویروس برای این عزیزان ، موفق به تهیه تعداد ده دستگاه ونتیلاتور با کمک شما خیرین گرانقدر گردید که به بیمارستانهای دولتی اهدا شد .  باشد که این خدمات کوچک مثمر ثمراتی بزرگ برای این عزیزان باشد.                         

درمورد مددجویان و فرزندان مهرکوثر نیز با دوبرابر کردن مبلغ سبد کالای این عزیزان و واریز بورسیه فرزندانشان توانسته کمک اندکی در رابطه با قرنطینه خانگی ایشان انجام دهد و نیز مددکاران مهرکوثر در تماس دائمی با مددجویان هستند و راهنماییهای لازم را جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام داده و توانسته اند ارتباط بسیار خوبی با این عزیزان برقرار نمایند و نیز مقداری ماسک و مواد ضد عفونی ، باضافه موادغذایی به طور دستی به ایشان اهدا شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.