مراسم افتتاح خیریه مهر کوثرکرج

مراسم افتتاح خیریه مهر کوثرکرج

مراسم افتتاح خیریه مهر کوثرکرج 400 300 موسسه خیریه مهر کوثر

صبح پنجشنبه یک روز بهاری ( ۱۲ اردیبهشت۹۸) ساختمان مهر کوثر افتتاح شد .

درمراسم افتتاح ، بزرگداشت بانوی فرهیخته ای شکل گرفت ، که بیش از هفتاد سال در فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و نیکوکاری از دیگران گوی سبقت ربوده و آن کسی نیست جز سر کار خانم امام ، که در پناه او مهر کوثر ۲۲ساله شد .

  جشن سه آئین در یک مراسم صورت گرفت . مهمانان از راه رسیدند، مراسم آغاز و با پخش آیاتی از قرآن مجید، محیط متبرک شد و بلافاصله سرود جمهوری اسلامی پخش و سپس خانم مریم واعظ پور گوینده خوش بیان صدا وسیما ، گروه سرود مهر کوثر را به روی سن دعوت و با اجرای سرود ملی لحظات زیبایی را برای حضار رقم زدند .

در این مراسم سر کار خانم امام  بنیانگذار مهرکوثر با بیان خیر مقدم به میهمانان ، از مقام و مرتبه ی نیکوکاری به عنوان مرام پسندیده ایرانیان یاد کردند .

در بخش دیگر برنامه ، خانم دکتر سوسن شریعتی دقایقی درباره ی هفت دهه از فعالیتهای پربار خانم امام ، درسه بعد به اختصار سخن گفتند و با دعوت از ایشان به روی سن که با تشویق ممتد حاضرین روبرو شد خانم شریعتی یک بغل گل رز سفید را به نشانه صداقت ، پاکی و جاودانگی تقدیم اسوه تلاش و مقاومت سرکارخانم امام نمودند .

در ادامه برنامه گروه موسیقی لحظات دلنشینی را برای مهمانان فراهم و به گرمای سالن بیش از پیش افزودند .

در فرصتی هر چند کوتاه جناب قبادی ، معاون فرهنگی ، اجتماعی استانداری پشت تریبون قرارگرفت و از سرکار خانم امام که جزو زنان پیشرو در فعالیتهای اجتماعی هستند تجلیل و تشکر نمودند .

در بخش بعدی مجری برنامه از خانم زند ،  عضو هئیت مدیره به روی سن دعوت و ایشان ازهمیاری صمیمانه بزرگواران نیک  اندیش و نیکو کار، سپاس وقدر دانی نمودند و با ارائه ی مختصری از چگونگی فعالیت های موسسه ، بالاخص اعطای کمک هزینه تحصیلی به کودکان و نوجوانان در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی، ورزشی و هنری که موجب رشد و تعالی فکری و جسمی آنان می شود ؛ سخن گفتند و با بیان قطعه شعری از( مجتبی کاشانی) سخن را به پایان بردند .

در این میان کیک ۲۲ سالگی فعالیت های مهرکوثرکه با لوگوی موسسه که به زیبایی تزئین شده بود به روی میز رفت و با دعوت ازسرکارخانم امام و خانم سوسن شریعتی و تشویق حضار، کیک زیبا برش داده شد.

از مسئولان بزرگواری که در مراسم حضورداشتند؛ جناب مدیر کل کتابخانه های استان البرز به روی سن آمدند و از نکو داشت بخشندگی و فعالیت های بی شائبه ی سر کار امام تقدیر و تشکر کردند به رسم یادبود یک جلد شاهنامه فردوسی تقدیم ایشان شد ‌.

حسن ختام برنامه با اجرای ترانه مرغ سحر توسط گروه موزیک ؛و سپس با پخش مستندی ازفعالیت های مهرکوثر مراسم به پایان رسید.

جناب آقای حسین دانشپور مقدم وهمسر بزرگوارشان ، این عزیزان هزاران جلدکتابهای نفیس به کتابخانه مهرکوثر اهدا نمودند. با تشکر ویژه وآرزوی سلامتی برای این زوج فرهیخته .

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.