روز جهانی سالمند در برج میلاد با حضور خانم امام

روز جهانی سالمند در برج میلاد با حضور خانم امام

روز جهانی سالمند در برج میلاد با حضور خانم امام 800 441 موسسه خیریه مهر کوثر

در مراسمی که به مناسبت روز جهانی سالمند در برج میلاد تهران برگزار شد، از بدرالملوک امام بازنشسته برگزیده ملی صندوق بازنشستگی کشوری در حضور وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار تهران و تعداد دیگری مقامات قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بدرالملوک امام بانوی ۹۵ ساله کرجی و بازنشسته فرهنگی است که در زمان اشتغال خود، معلم ادبیات فارسی و عربی دانش آموزان را برعهده داشته و در مراسم گرامی داشت روز سالمند که ۹ مهرماه در برج میلاد تهران برگزار شد، از وی در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون و سعید نمکی وزیر بهداشت تقدیر شد.

خانم امام موسس و مدیرعامل موسسه های خیریه مهر کوثر، دارالاکرام حضرت ابوالفضل در تهران و سلوک تهران است که سرپرستی مادی معنوی و تحصیلی و فرهنگی شش هزار کودک و نوجوان در شهر های ابهر، تهران، قم، شیراز و کرج را برعهده دارد.

این بانوی نیکوکار در مراسم بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان نیز به عنوان بازنشسته برگزیده ملی صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب و از تلاش های خیرخواهانه ایشان قدردانی شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.