گزارشی کوتاه از مراسم افطاری فرزندان مهر کوثر

گزارشی کوتاه از مراسم افطاری فرزندان مهر کوثر

گزارشی کوتاه از مراسم افطاری فرزندان مهر کوثر 400 194 موسسه خیریه مهر کوثر

روز پنجشنبه دهم خرداد ماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) طبق روال همه ساله مراسم افطاری مهر کوثر در باغ تالار (علیزاده) واقع در گرمدره برگزار شد . این برنامه که با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از فرزندان مهر کوثر و خیرین و هنرمندان و مسئولین استان البرز و تهران برگزار گردید، با تلاوت قرآن مجید و سپس هنرنمایی گروه سرود آغاز شد که با استقبال مدعوین مواجه گردید .

در این مراسم حضور استاد جمشید مشایخی هنرمند ارزنده رنگ و بوی دیگری به مجلس داد و بچه ها با شور و شوق بسیار با ایشان عکس های یادگاری گرفتند . لحظات قبل از افطاری با همکاری مجری توانمند صدا و سیما آقای افشار و عمو خشی و عمو فیتیله ها بچه ها به بازی و شادمانی پرداختند . پس از صرف افطار و شام ، هدایای نقدی به فرزندان ممتاز تقدیم شد و نیز هدایایی برای خانواده ها و اسباب بازی و شکلات برای بچه های کوچکتر در نظر گرفته شده یود که بین ایشان تقسیم گردید . در تمام مدت جشن سر کار خانم امام و اعضای هیئت مدیره و نیز مددکاران در کنار خانواده ها بودند و به آنان رسیدگی می کردند . به گفته بچه ها شبی خاطره انگیز و سرشار از شادی و نشاط برای ایشان رقم خورد.

با تشکر از حامیان بزرگوار که انجام این مراسم را تسهیل کردند و نیز تشکر ویژه و سپاس فراوان از سرکار خانم سهیلا کلاته (علیزاده )و جناب آقای مهندس وهب کلاته که یار و یاور موسسه در این مراسم بودند .

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.