‘گزارش برگزاری کارگاههای مهارت زندگی(ویژه کودک ونوجوان )

‘گزارش برگزاری کارگاههای مهارت زندگی(ویژه کودک ونوجوان )

‘گزارش برگزاری کارگاههای مهارت زندگی(ویژه کودک ونوجوان ) 400 300 موسسه خیریه مهر کوثر

با توجه به اوقات فراغت تابستانی مهرجویان ، موسسه اقدام به برگزاری یک دوره کارگاههای مهارت های زندگی در جهت ارتقای سطح فرهنگ و زندگی با هدف یک عمر استقلال مطمئن و پرشکوه برای نونهالان مهر کوثر نموده است . این کارگاهها برای آماده سازی فرزندان در جهت پاسخگویی مناسب و کار آمد به موقعیت های چالشی و مبهم اعم از مقابله ، تغییر ، انطباق و یا اجتناب و شیوه برخورد با معضلات اجتماعی و نیز برانگیختن میزان مسئولیت و تعهد فرزندان و سهم ایشان در مشکلات خانواده برگزار می شود .

این دوره برای سه گروه سنی      الف – (۶تا ۹ سال)          ب –  (۱۰تا ۱۲ سال )  ج  – (۱۳ تا ۱۵سال )     در قالب گروههای ۱۲ نفری آموزش داده می شود که از تیر ماه آغاز به کار کرده است .

عناوین این کارگاهها : ۱ – مهارت خود آگاهی   ۲ – مهارت همدلی    ۳ – مهارت ارتباط موثر    ۴ – مهارت ارتباط بین فردی   ۵ -مهارت تفکر خلاق    ۶ – مهارت حل مسئله   ۷ – مهارت تفکر نقاد   ۸ – مهارت تصمیم گیری  ۹ – مهارت تنظیم هیجان   ۱۰- مهارت مدیریت استرس

باتشکر ویژه از سرکار خانم سورنی برای همراهی و یاری ایشان با مهرکوثر برای تشکیل کارگاههای آموزشی و نیز مشاوره های خصوصی با مادران و فرزندان موسسه و با امید به پیشرفت و موفقیت روزافزون مهرجویان تحت پوشش .

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.