گزارشی از جناب آقای دکتر مجیدی پرست پس از بازدید از موسسه

گزارشی از جناب آقای دکتر مجیدی پرست پس از بازدید از موسسه

گزارشی از جناب آقای دکتر مجیدی پرست پس از بازدید از موسسه 1280 647 موسسه خیریه مهر کوثر

گزارشی از جناب آقای دکتر مجیدی پرست پس از بازدید از موسسه

در تاریخ ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۸ به همراه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از خیریه_مهر_کوثر بازدید نمودیم.

مؤسسه خیریه مهر کوثر کرج در بهار سال ۱۳۸۲ با شماره ۵۴۷ به ثبت رسید. شایان ذکر است که این مؤسسه از سال ۱۳۷۴ تحت نام خیریه امام علی مشغول به فعالیت بوده است و پس از هشت سال تلاش بی وقفه و همکاری خالصانه با مؤسساتی چون آسایشگاه توانمهر و مهر مادر، رسماً به ثبت رسید.

زمینه فعالیت مؤسسه خیریه مهر کوثر کرج، حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، کمک به مراکز معلولین، اهداء کمک هزینه تهیه جهیزیه به خانواده های نیازمند، و پوشش مادی و معنوی دانش آموزان و دانشجویان است.

ریاست هیات مدیره سرکار خانم امام در این جلسه با رویی گشاده پذیرای دانشجویان عزیز بودند و از تجارب حرفه ای و شغلی خویش سخن گفتند. آنچه که در کلام و رفتار این بانوی بزرگوار می توان مشاهده نمود تنها خلوص نیت، هدف گذاری برای زندگی و سخت کوشی است.

سرکار خانم هداوند (مدیر داخلی مرکز) نیز در این جلسه به تشریح فرآیندهای ارائه خدمات تخصصی به مددجویان گرامی پرداختند و در ادامه به پرسش های مطرح شده دانشجویان پاسخ دادند.

امید است روز به روز تعداد داوطلبان ارائه خدمات در این مرکز افزایش یابند و بدانیم که با فعالیت های داوطلبانه خویش می توانیم به رشد آگاهی و حال – خوب در جامعه کمک شایان توجهی نماییم .

مؤسسه خیریه مهر کوثر کرج، ثبت از ۱۳۸۲،حمایت از کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، کمک به مراکز معلولین، کمک هزینه جهیزیه، حمایت دانش آموزان و دانشجویان…..

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.